Merve1627 Kızlar internetten bebek çikolatası siparişi verip memnun kalan var mı acaba? Sayfa yada link paylaşırsanız çok memnun olurum 🌸
Melek_0288 Merve1627 ben trendyoldan istedim geldi tadına da baktım çok beğendim oğlumda da aynı yerden almıştım
melosunbebikosu Meltem2910 ben de oradan şipariş verdim şuan kargoda gelince tadıp size geri bildirimde bulunurum isterseniz 😊
melosunbebikosu Meltem2910 dün kargoya verilmiş hafta içi elimde olur ama hangi gün bilemiyorum şuan için ☺️
Soes0902 Çikolata deposundan sipariş etmiştim fiyatına göre güzeldi. Bir de çok.conceptstore’dan sipariş etmiştim. Buranın flaştı bir tık yüksekti ama çikolataları ve paketlemesi çok kaliteliydi
Meltem2910 melosunbebikosu geldiğinde paylaşırsanız çok sevinirim bende bu hafta artık sipariş vericem
1Merling Merve1627 instagramda cikolatatoptan diye bir sayfa var iki kez sipariş verdim tadı çok güzel ve sanırım diğer sayfalara göre fiyatı daha iyi bakabilirsiniz ben memnun kalmıştım.
1Merling Meltem2910 instagramdan cikolatatoptan yazarsanız sayfasında çok var İnternet sitesi de var ben bebek için değilde bohça için yaptırmıştım onunda görseli bende yok malesef