Nalannnnnn Okumanın yaşı yok bunu canı gönülden söylüyorum. lisede açık öğretimde okurken, anneanne vardı sınıfımda ve şuan ben çoluk çocuğa karıştım öğretmenliğimi icra edemiyorken, o teyzem çokta güzel öğretmen oldu 2 ünv bitirdi. asla imkansız gibi görme