Makeshanim Herkese iyi akşamlar, 34+5 hamileyim. Kasığımda ağrı var yürüdükçe daha da hissettiriyor. Bebeğin kanala girdiğini nasıl anlıyoruz? Olabilir mi?
Baby_B Makeshanim hickiriklar asagidaysa bas asagidadir. Kanala girdigini ben karnim asagi indi biraz,oyle anladim. Bir de sık idrsra cikiyorum artik 36+1 deyim