Arkadaşlar 40+2 deyim. Ne sancım var ne suyum geldi ne de nişanım. Geçen haftaki kontrolde doktor bebeğin başı doğum kanalına baya yerleşmiş, suyun alt sınırda bol bol su iç dedi. En fazla 41 e kadar bekleyeceğiz dedi. Devlette takipliyim pazartesi tekrar gideceğiz kontrole. Suni sancı ile başlatılırsa nasıl olur bilgisi olan yazabilir mi ilk doğumum