Melike1234987 Pemberuya bnimfe öyle ya öldüm artk kaşıntı dan ama ben doktor a sordum doğum yaklaştığı için krem veremrm dedi ne ypcgm bn
Minikfasulyem_1 Sedset bende xl olanınını kullandım 300 mg dı 3 gün geçti gibi oldu yine başladı doktorum vermiyor fitil bana detaylı ultrson doktorum yazmıştı o fitilide 🥲
Minikfasulyem_1 Pemberuya ben hamileliğimi bu kaşıntıyla öğrenmiştim 🤣 ultrasonda kese yoktu ama rahim büyümüştü şüphelendi hemen kan istedi bende eve geldim test yaptım pozitiff😂
Neferut Pemberuya gyno lomexin fitil çok iyi geliyor mantara. Doktorunuza bi danışın uygun görürse kullanın bence