O konuda bilgim yok. Kadın doğum hastanesinde 1 kere gittim ve çok beğendim özellikte üst kata çıkıp ebelerle tanışabiliyorsunuz bilgilerini alıyorlar online veya yüz yüze eğitim veriyorlar gebe okulu olarak ücretsiz. Özele gitmeyi tercih etmedim henüz gerek duymadım doğumuda kendi isteğimde devlette yapıcam inşallah 🤣