2023′te 7-8 ay doğum kontrol hapı kullandım. Sonrasında bıraktım eşim korundu. Bir süre sonra gebelik düşündüm ama 2024 Temmuz dan beridir olmuyor. Doğum kontrol hapı mı bu kadar etkiledi beni. Bu arada 2022 de evlendim geçen seneye kadar korunuyordum geçen sene gebelik düşünmeye başladım. Ama olmuyor😪Kadın doğuma da çok düzenli bir şekilde gidemedim progestron testi vermiştim ocak ayında biraz ihmalkarlık yaptım çok takip etmedim olur diye.