Gebess 37+3 teyim 2 gün önce çatı muayenesi oldum. Dünden beri çok farklılık hissediyorum kendimde. Görenler karnın düşmüş diyo. Nişan gelme ve su gelme dışında kendinizde ne gibi farklı belirtiler gördünüz. Doğum yapanlardan bilgi alsak?
aslhnkrts9 Gebess sürekli çişlm varmış gibi mi his vardı tuvalete gidip gidip yapamıyordum Benim kalçama kaburgama vurmuştu ağrı Bi de çok rahat nefes alıp rahat oturmaya başlamıştım Benim doğumum erken olduğu için çok bi belirti göstermedi
Gebess aslhnkrts9 bacak atma videosunu denedim çok zor yapıyorum. Nişan su vs yok henüz ama kendimi dinliyorum sürekli.