30+1 hamileyim. Bacak arası çok ağrıyor. Bebek aşağı doğru baskı yapıyor . Sağ kaburga altında siddetli ağrım var. Sırt ve bel ağrısı yaşıyorum. Çarpıntı ve iki adım yürüme sonrası nefes darlığı. Zaman nasıl geçecek bilmiyorum. Doktor hepsi normal diyor. Benimle aynı durumda olan var mı. Artık hic bir isimi göremiyorum. Normalde ağrıya acıya dayanıklı biriyimdir ama 29. Hafta sonrası beni cok zorladı 😣😣😣