Gulsahs Değerin artması gayet güzel hayırlı olsun canım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin❤️
SuEr_Tu1512 Adetin geçmiş miydi veya gününe var mıydı??? Benimde adetime daha 2 gün var. Yani bat 24. Ayın 19unda, adetime 5 gün varken kan verdim beta değerim 38.6 çıktı yükselmiş mi diye daha baktırmadım o yüzden size de sormak istedim!!
Sedaccls Bu şekilde olup sağlıklı gebelik geçiren varmı kızlar daha önce kimyasal yaşadım o kadar endişeliyimki
Gulsahs Sedaccls benim artışım bu kadar bile değildi bi tık daha azdı geç döllenmeden kaynaklı yarın 29 haftalık olacak bebeğim şuan sağlıklı çok şükür sizin de öyle olacak iyi düşünün
Sedaccls Gulsahs allah sizden bin kere razı olsun önceden acısını zor atlattığım için çok etkilendim ağladım aynısı olacak diye
Gulsahs Sedaccls acınızı anlıyorum benim büyük ablamda ilk gebeliğinde düşük yaptı şuan 2 çocuğu var maşallah ikisi de çok sağlıklı bir çocuk geçmişte yaşadığınız şeyi 2.'de kıyaslamayın o zaman hayırlısı öyleydi demek ki böyle düşünmek lazım mutluluğunuzu yaşayın üzülmeyin