Ben 17. haftada içimde çok kıpırtı hissediyorum yemek yedikten sonra. Dışarıdan gözle görülür hiçbir hareket yok. Bağırsak hareketi de olabilir bilmiyorum🤣🤣 Doktor yavaş yavaş hissedersin zaten demişti ama sabırsızlanıyorum dışarıdan hissedilecek Tekmeler için