gizemsahinn0609 Beta 20 subat 783 du 22 subat >1000 bu şekilde cikti normal mi sizce normal de 2 kati 2 kati artiyodu
2prensesannesiiii gizemsahinn0609 normal değer 1000 değil 1000 den büyüktür yani 1000 den daha fazla çıkmış ama laboratuvar 1000ne kadar ölçüyor yanına büyüktür işareti katmış