Fundaaaa46 oğlum 76 günlük 3 gün önce sünnet oldu.Bize doktorumuz steril peçete verdi onun üzerine fito kremı yuvarlak bi şekilde sürüyorum üzerine de anestol krem sürüyorum aynı şekilde.Peçeteyi koymadan 4 damla kırmızı kantoron damlatıyorum .Bezi sıkı bi şekilde kapatıyorum.Sık sık açmayın ayrıca bezi çok dolarsa o zaman açın .Sadece sünnet olduğu gün bi kaç saat mızmızlandı şuan çok iyi durumda.Calpol verdim 2gün boyunca 6saatte bir bide .açıkta kalırsa kuruluk olabileceğini ve canının yanabileceğini söylemişti doktor. dün köpüklü suda beklettik 15dakika kadar o da çok iyi geldi.