Nejla2763 bu saatten sonra donecegini zannetmiyorum. Benim zaten zorunlu sezeryanim var. Eger oncekilerde sezeryan olmasaydı gene sezaryan olacaktim bebegim yan duruş pozisyonunda kafasi sag gogsumun altinda duruyor. Aylardir böyle. Sizinde az kalmiş bebegi cevirecek hicbir sey yok maalesef