Yprkk99 Kızlar adetimin 4. Günü geciktiği bugün test yaptım ilkinde çok çok silik bir çizgi çıktı ikinci yaptığımda hiçbir şey çıkmadı. Normal test yaptım markası da artımet ben anlamadım sonuç ne oluyor yani
Sibel191224 Yprkk99 yanıltıcı olabiliyor idrar testleri kan testi yaptırman daha mantıklı şüphen varsa
Yprkk99 Sibel191224 Sibel191224 bizzat istiyorum aslında ilkini hevesle yaptım çok silik olunca biraz zaman geçsin tekrar yapayım dedim ama hevesim kaçtı böyle olunca. Acaba stresten mi adet olamadım diye düşünmeye başladım