Kızlarr çok şükür 1 hafta oldu doğum yapalı pazartesi günü dikişlerim için kadın dogum doktoruma gidicez gebelik boyunca kendisinden çok memnun kaldım çok ilgiliydi kendisine güzell biŕ çiçek yaptırmayı düşünüyorum yanına önerebileceğiniz bir şey varr mii çikolata yapıyım mı çiçek yeterli miii sizcee