Qwert2211 eylul_08 bugün regl günüm olmadım regl ağrılarım war ama bilmiyorum . Bende bu ay tek değişiklik regl öncesi çok gergin olurdum hep öyleydi ama bu ay sakinim gayet çok şaşkınım kendime 😂sizde war mı duygusal değişim farklı olarak
eylul_08 Qwert2211 benim de o gerginlik olmadı sanıyorum tam emin değilim 😂 karnım şiş olurdu o şişlik yok gibi
eylul_08 Nurkl evet insan emin olamayınca testlerede çok güven olmadığı için değişik duygulara kapılıyor hayırlısı olsun inşallah.
eylul_08 Kızlar bugün acilden kan tahlili vermeye gittim. Ücretli olduğunu söylediler o çok mühim değil fakat iki güne ancak sonucu öğrenebilirsiniz dediler. Böyle mi bilgisi olan var mı ?
ozgerbas benimde şubat 23 regl tarihimdi tam 6 gün gecikmem var hala olmadım beklıyorum 4 gün geciktiğinde gebelik testi yapmıştım ama çıkmamıştı bişey artık kasmıyorum valla
eylul_08 ozgerbas ben de üç tane yaptım biri silikti ikisi negatif.. on gün gecikti. Sizin normalde düzenlimidir
Dlkkdr6431 ozgerbas hemen hemen bende değil düzenliyken hatta 1-2 gün erken olurken bu sefer gecikti uygulamaya göre 4 gün gecikti dün test yaptım negatif çıktı erken oldu için mi acaba anlamadım
ozgerbas eylul_08 prolaktinim yüksek oldugu için düzensizleşmişti düşürdük düzenli oldum ama bu ay yine böyle anlamış degılım çıkığ bi gebelik testi mi alsam acaba
ozgerbas Dlkkdr6431  böyle kuruma çizgisi midir çizgi var mıdır yok mudur valla artık gözlerim yoruluyor