Pinfur10 Kızlar biraz önce doğumda ellerin bağlandığıyla ilgili bişey okudum. Benim ellerimi bağlasalar nefes alamam çünkü ben paniğim biraz bi yerde sıkışmış gibi hissederim böyle mi gerçekten.
Minnakpopus Pinfur10 sakinleştirici yaparlar merak etme. Her ameliyatta eller bağlanır çırpınıyorsun can havliyle bazen narkoz halindeyken bilinçaltında bile
etuerk Pinfur10 hiç doğum videosu izlemediniz mi mantıklı bile değil yani okuduğunuz şey öyle bişey yok
MorKelebek54 Pinfur10 vsjinal dogumda hayir baglanmaz ama sezaryan dogumda saga sola uzatilip baglaniyo.
AnayimBenAna_ Pinfur10 sezaryen için soruyosan birkaç kişi yazmıştı burda bağladılar diye bence şaşırmıştım. Benim bağlama vs olmadı
Minnakpopus Pinfur10 ben sezaryen oldum kollarım iki yandan çırtlandı. Başka ameliyatta da aynı şekilde doktoruma sorduğunda bu şekilde açıklama yapmıştı. Ancak normal doğumda böyle bir durum yok. Sezaryen olacak olursanda korkma o an kollarını değil bebeğini görmeyi düşünüyorsın🥰
gunesveguney Pinfur10 sezeryande bağlanıyor evet anestezi sebebi ile ben belden anestezi aldım sağa sola kolları açıp bağlıyorlar bende de panik atak ve anksiyete var ekstra sakinleştirici verdiler