_mrveee_ ben de bugün tam 39 haftalık oldum 1-2 saattir belimde basınçlı bir ağrı var yoğunluğu girince şiddetleniyor girmeyince az bir şekilde devam ediyor.
Ek olarak çatı kısmımda (genital bölgemde) belli aralıklarla bıçak saplama, iğne batması oluyor. Sizce gerçek doğum sancısı olabilir mi?