Egy umut olmasına çok sevindim, benimki şans peş peşe geldi belki sizin bedeniniz aylarca ara verecek sadece çok düşünmeyin, bence düşünmek stres yapmak çok etki ediyor. Haziran ayında regl döngüm bittikten bir süre sonra (2 -2.5 hafta gibi bir süre) bir kanama daha yaşadım ve durumdan şüphelenip doktora gittim doktor ultrasonla kontrolümü yaptı ve kimyasal gebelik geçiriyor olabilirsin dedi , beta takibi yapalım dedi ben 2 günde bir kan verdim ve beta çok yavaş artıyordu anlamsız bir artıştı. Daha sonra temmuzda regl oldum ve beta takibim devam etti , beta sıfırlandı regl boyunca. Yani vücut gebeliği kendi sonlandırmış oldu, eğer ben o minik kanamadan şüphelenip doltora gitmeseydim hiç haberim olmayacaktı:) doktor da bana şunu demişti , kadınların bir çoğu kimyasal genelik geçiriyor ama bi belirti olmadığı için farkedilmiyor senin gibi kanama geçiren, veya erken gebelik testi yaptıranlar farkediyorlar, bu yüzden ısrarla gecikme yaşamadan test yapmayın diyorlar ki kimyasalı öğrenip gereksiz stres yapmayalım.. temmuz ayında regl oldum ve ağustos ayındaki regl ımda gecikme yaşadım ve hamile olduğumu öğrendim. Şuan ben sistemde 2. Gebelik yaşıyor olarak görünüyorum, kimyasalı da sayıyorlar. Hamilelik haftam da temmuz ayındaki ilk günümden hesaplandı çünkü ağustosta regl olmadım , son reglın ilk gününden hesaplanıyor. Ovulasyon takibi yapmadım akışına bıraktım hatta o ay o kadar yoğun bi aydı ki çocuk falan düşünmeden birlikte olmuş olduk🙈 ben ona da bağlıyorum , stres yapma üstüne düşme başka şeylerle ilgilenin be akışa bırakın kendinizi ( eğer bi sağlık sorununuz yoksa tabi ) umarım sizin için hayırlısı neyse o olur