Melikeeclkr ultrason yanılabiliyor ama. Benim de ilk doğumum 4 kg ydu. İkinci de öyle olacak diye korktu doktorum 37+0 da ultrasonda 3500 göründü. Durursa ilki gibi kilolu olacak dedi aynı gün suni sancıyla doğum yaptırdı bana bi doğdu 3025 gram. Yani göründüğü gibi de olmayabilir. He ilk doğumumda da 3400 3500 dediler 4 doğdu. Az çok olabilir ultrasona göre. Bence kendi sancınızı suyunuzu bekleyin. He baktınız sınırı çok geçti o zaman sezaryeni düşünebilirsiniz bence