Minik_04 hormonların düzene girmesi 1 yılı bulabilir, vücut bir kere kimyasal hormon aldıktan sonra toplaması uzun sürüyor o yüzden 1 sene boyunca negatif görseniz bile moralinizi bozmayın benim ablam da iğne ile korunuyordu bıraktığının 2. Senesinde anca ikinci gebeliği oldu. Doktorlar o zaman böyle olması çok normal çünkü vücudun dengesini bozdun bir kere demişlerdi, hormonlarında toparlanıp kendine gelme süresi var tabi. Kişiden kişiye de değişir siz hemen de gebe kalabilirsiniz belki ama eğer süreç uzarsa da canınızı sıkmayım diye yazdım.