Sevcny Kızlar 26 haftalık gebeyim her gören göbeğin düşük diyor bebek aşağıda diye ama doktor bir şey demedi bende sormadım 2 gün önce çok telaşlıyım öyle mi görünüyor
Dyguackgz Sevcny bence normal. Rahim tam anlamıyla yukarıda değil ki bu haftalarda bebek yukarıda dursun. Ki rahim en üste çiksa bile bebek nerede duruyorsa anlık göbek şekli değişir. kız bebek mi bu arada?
Nilayy95 Sevcny doktorunuzun herhangi bir şey demediği sürece bence problem yok benim ilk gebeliğimdeki resimlerimdede böyleydi
Edanursoylu Sevcny bir risk yoksa kafana takma. Benim en başından beri düşük şimdi 34 haftaligim hala aşağıda 🌸
Sevcny Dyguackgz hayır erkek benek ya ortada ya bir tık aşağıda takılıyo normalde kendi ailem yakınlarım harici çevreyle fazla görüşmezdim dün görüşeyim dedim bu yorunları aldım
birkizanneesi Normal duruyor haftanızda çok ileri değil daha yeni yeni karın çıkıyor rahim yeni yeni yukarı çıkıyor gayet normal.
mlkkk Sevcny erkek bebekle kız aynı değil galiba benim ilk gebeliğimde oğlum hep aşağıafyıdı ve karnım da öyle bu gebeliğimde kız ve 15.haftadan beri yukarda göbek deliğimin orada takılıyor o yüzden orası şiş
MervEslinArden Sevcny Her hamilelik farklı kızıma hamileyken böyle aşşadaydı hep, şimdi oğluma hamileyim midemden büyüyüp geldi