Gulnes123 Kola vuruluyor canım. Bende dün olmaya gittim hastayım diye yapmadılar 2 hafta sonraya gün verdiler. Tek doz yapıyorlarmış artık içeriğini geliştirmişler sanırım. 20li haftalarından sonra yapılıyor. Yaptıranlar aşı yapıldığında acımadığını sonrasında hafif sızı yaptığını söylüyorlar. Kolunu kullanmazsan 2-3 gün, üstüne yatmazsan oda olmuyormuş☺️