Rumuz36 40+2 de doktora gittim ne açılma var ne sancı nede bebeğim tam doğum kanalına girmişti. Değildi yani kanalda 😅 40+6 ya gün verdi doktorum. 40+4 de 21.55 de bir sancı geldi geçti geldi derken sancılarım 4 dakikada bir olacak şekilde başladı. Duş aldım hazırlandım evden çıkacağım ıkınmam geliyor dedim yetişemicez heralde 😅 acile 22.55 de girdim 10 cm açıklık doğum başlamış ebe diyor evde mi doğurmak istiyordun yok dedim yeni başladı sancılarım 😅 damar yolu açıldı doğumhaneye alındım 23.24 de bebeğim kucağımdaydı. Bebeğim kanalda olmamasına rağmen sancıların başlaması ve doğumun bitimi sadece 1 buçuk saat sürdü. Rabbim size de kolay doğum nasip etsin sağlıkla kavuşun inşallah ❤️