tubkrkmaz Kızlar iyi akşamlar, 2.gebeliğim daha 14 haftalık fakat öne doğru fazla bir büyümesi var gibi ilk gebeliğimde böyle olmamıştı, normal mi
Minnakpopus tubkrkmaz benim 12. Haftamda kocamandı doktoruma sordum hem iç karnın dar hemde ilk gebeliğin değil çok normal kimisinden küçücük oluyo kimisinde çabuk büyüyor demişti. Şimdi 18 haftalık olacam resim atsam şok olursun😂😂😂
burcuo tubkrkmaz ikinci gebelikte karın daha çabuk büyüyormuş, ben 6-7.haftalarda bile pantolonlarımı kapatmakta biraz zorlanmıştım. Kilom hala aynı, 15.hafta içindeyim ama karnım görünüyor artık.
Mukaddes55 tubkrkmaz 2. Gebelikte hemen buyur canim vucut alistigi icin . Benimde ilk gebeligimde 6. Ayda anca karnim cikmisti simdi 15 haftaligim kocaman