Yektek22 Kızlar bu sabah opu oldum pgtli tüp bebek olacak en az iki adet beklenir yani anladığım kadarıyla. Şuan zaten ağrım var bir hafta falan bir şey olmaz ama ondan sonra transfere kadar cinsellikte sıkıntı oluyor mu korunarak?
Kivircikkuala Yektek22 canım ben opu sonrasında ilk adet olup bitene kadar ilişki yaşamadım ikinci adete kadar serbest takıldım
Ozlemerikci543450 Yektek22 oğuldan sonra hiçbir sınır yoktu ağrım felan da yoktu transfere kadar herşey normaldi transfer sonrası yasak zaten
Rachelgreen94 Yektek22 merhaba benimde ctesi günü yumurtlama toplamam var o gün neler yapılıyo bilgi vermeniz mümkün mü♥️
Yektek22 Kivircikkuala evet zaten bu ağrı acı anca adete kadar sürer zaten. İlk adetten sonra ikinci adete kadar sıkıntı olmaz heralde dimi? İkinci adette transfer hazırlığı başlayacağı için olmaz zaten
Yektek22 Rachelgreen94 haftaya cumartesi mi? Benim dün sabah yapıldı. Hastaneye gittim yatış verdiler önlük giydirip damar yolu açtılar. Sonra saati gelince yapılacağı yere aldılar anazteziye olduğu için gözümü geri odada açtım 1 saat dinlenip çıkış yaptık. Ağrım var şuan hala ama dayanılmayaxak gibi değil. Ağrı zaten kişiden kişiye ve çıkan yumurta sayısına göre değişiyormuş
Rachelgreen94 Yektek22 evet 1 martta yani olucak. Sonra pgtli olacağı için beklemeye geçicez çok teşekkür ederim♥️ inanılmaz heyecanlı ve stresliyim🥺
Rachelgreen94 Yektek22 inşallah hayırlı ve güzel haberler alırız♥️benim regl tarhim 15 şubattı. 15 martta olursam inşallah yetişirde nisanın ilk haftasında transfer olurum. Ama uzun bir süreç anladığım kadarıyla
Yektek22 Rachelgreen94 ilk ayda transfer yapıyorlarmı acaba bilginiz var mı? Burda herkes pgtli tüp bebeğe en erken 2. Adette olursunuz diyor
Yektek22 Rachelgreen94 rahim dinlendirmek için diye biliyorum. Benden fazla yumurta topladılar şuan baya ağrım açım var zaten ilk adete olmaz kesin yetişse bile
Rachelgreen94 Yektek22 kaç yumurta topladılar acaba şuanda sizden, benim kontrolde 14 falan var dedi doktor bakalım sağlıklı olsunlar inşallah