38+3 olduk artık ama hiç sancım ve acılmam yok önerileriniz var mıdır normal doğum olsun istiyorum ve ilk gebeliğim
Nst de hep sancım cıkıyor ama doktor muayene ettiğinde hiç açılmam yok bebek hareketlerinden dolayı sancı cıkıyor ama süre az kaldı bişeyler başlasın istiyorum artık normal için inşallah sağlıkla