Masalinannesi korkma canım bende pazar akşamı spinal sezaryen oldum bende senin gibi çok korkuyordum ama epidural daha zor. Ameliyat anını görmüyorsun zaten başında bi hemşire sürekli seni konuşturuyor rahatlıyorsun 👍🏻 Ameliyat 10 dk sürüyor bi bakıyorsun bebişinin sesi 😍 senin dikişlerin de yarım saat 40 dk sürüyor ilk gecen zor biraz ama sonrası kolay. Ben gece 11 e 20 kala ameliyata alındım 11 e 10 kala bebeğimin sesini duydum 12 e geliyordu odaya çıktım doktor gaz çıkarmadan taburcu etmiyor seni . Ben ertesi gün öğlen taburcu oldum hastaneden 😊1 gün bile sürmedi hastane serüvenim . İnşallah seninde kolay geçer korkma sakın İnan ben ameliyattan çıktıktan sonra dedim ben normal doguramazmışım herkesin harcı değil normal doğurmak 🤣