Kızlar birkaç şey sormak istiyorum 🥹 ben bebeğimi heeep sağda hissediyorum 21. Haftadayız bu arada yani normal mi acaba hep bi tarafta hissetmek genellikle böyle mi oluyor ilk gebeliğim o yüzden bilemiyorum 🥹 bir de benim karnım bayaa sertleşti ama baya sert yani karnımın içinde kalkan var gibi ve iki günde büyüdü sanki kocaman bi karnım çıktı bu da normal mi böyle yaşayanlar var mı merak ediyorum