Kızlar ben bebeğimin hareketlerini 5.gebelik olduğu için çok erken hissettim ve 21+1 haftalığım bikac keredir bebek karnimda böyle bı noktada pıt pıt vuruyor gibi hissediyorum bu hıçkırık mi unutmuşum hamileliği en küçük çocuk 10 yaşında 😅😅 çok tatlı bı his ozellikle bennyemek yedikten bı sure sonra oluyor varmı benim gibi