Eminönü’nde yarım kilo elit madlen çikılata 500 lira içinde de 75 civarı çikolata oluyor . Ben içime sinmediği için kendim yaptırdım çikolatayı 700-800 tl ye dikdörtgen kutulu istediğim tarzda bebek çikolatası oldu. Tabi ki herkesin keyfine göre . Tavsiye ederim.