irmmoom Yonca59 evet maalesef çarpıntı oluyor tansiyon da üzüntü stres olunca hemen yükseliyor gerçekten
irmmoom Yonca59 ikiz gebelik de daha çok oluyor diyorlar ama tansiyonu sürekli takip edin yükselirse doktora gidin ben dün akşam da doktordaydım aniden yükselebiliyor çünkü
Meltem2910 Yonca59 doktorum 130 a kadar normal dedi ikiz gebelik olduğu için onlar büyüdükçe ister istemez nefes nefese kalıyoruz
Yonca59 Meltem2910 canım benim 22+4 tek yumurtalar aralarında kan çalma durumu falan olursa ılerde lazer operasyonu olucakmış dua ediyorum surekli olmasın diye