Eysanyumlu yok canım ben rutinime döndüm ne şeker yüklemesi sırasında ne de sonrasında bi sıkıntım olmadı. Kızım da her zamanki gibi. Pazartesi 100mg lık bi yükleme daha yapılacak ona göre ilaç veya diyete başlayacağım. Ben iyi ki yaptırmışım çünkü tatlıya ve hamur işine düşkünüm. Üstelik kızım da haftasıyla uyumluydu hatta doktor bile her ihtimale karşı istiyorum dedi ve malesef çıktı. Aynı şekilde devam etseydim bilmeden nolurdu düşünemiyorum bile.