Glr95 Arkadaşlar gebelikte sürekli akıntılarım oluyordu bugün turnosol ped koydum idrarımı yaptım kalktım kuru olmasın altım diye silmedim hafif mavi renk olmuştu ped kullanan varsa bilgi verebilir mi acaba idrar da mavimsi yapar mı