Ben gebeliğimi evde testte öğrendikten sonra hastaneye gittiğimde nöbetçi olarak Eda Hanım vardı o günden beri ona gidiyoruz nasip olursa doğum da onunla olucak çok memnunuz ilgili güler yüzlü aklımızdaki soruları detaylıca açıklayıp rahatlatıyo çok içimize sinen bi doktor ☺️