Kubrabsyg Kızlar perşembe günü doğum yaptım ama göbek sanki biraz var istemiyorum rahatsız oluyorum kaç Günlük olduktan sonra ne kadar ve nasıl bir korse takmalılıyım önerisi olan ?
Nilayy95 Kubrabsyg bana takma denilmişti ama ben taktım sezeryan da 30 kilo aldığım için karnım aşırı sarkıyordu ve aşırı acıyordu sarktığı için. Bir kaç gün annem usulü belime bez bağladılar. iki üç gün sonra ise korse takmaya başladım ve dayanabildiğim kadar taktım iki üç ay kadar
Merve034 Nilayy95 merhaba benimde biraz sarkma var . Toparlandı mi acaba. 2 buçuk ay oldu benim aşırı düzenli takmıyorum açıkçası
superstar_00 Kubrabsyg Hayır ben yediklerime dikkat ettim benim öyle aman aman diyecek göbeğim yok mesela.
Nilayy95 Merve034 yani biraz süre geçmesi lazım toparlanması için aradan 9 yıl geçmişti ama öyle dümdüz bi süper bir karnım olmadı malesef ama yinede düzgündü