Arkadaşlar Merhabalar ben ocak ayında femara kullanarak tedaviye başladım. Yumurtalarım yeterli büyümediği için tedaviyi yarıda bıraktık. Ardından Benim Bu ay reglim gecikti gecikmenin 8. Günü falan beta baktırdım 1.74 geldi. Hep aynı hastanede baktırıyordum 1.20’den düşük geliyordu. Bugün gecikmemin 22. Günü kasıklarıma ara ara ağrı vurup gidiyor. Sanki karnımın alt kısmında bir sertlik ve doluluk hissi var. Test yapmaya ya da kn vermeye cesaret edemedim çünkü 5 yıllık evliyim ve 2 başarısız tüp bebek denemem var 🥹 Bu şekilde belirtiler yaşayıp hamile kalan var mı acaba ? ☺️