Ben aynı gün için mhrs randevu almıştım. Ama sağlık ocağına gideriz diye iptal ettim. Şimdi kadın doğumdan randevu almam gerek ama onay saatinden sonra iptal ettiğiniz için randevu alamazsınız diyor. En erken mart 10 da alabilirmişim. Eee napcam ben, kese görmeye gidecektim bi problem olursa bişey olursa. Hastaneye gidip sıra almak istesem de mi alamam acaba bilen var mı?