Kızlar bugün sabah yüzümdeki kızarıklıklar sebebiyle doktora gittim doktorum karaciğer enzimlerimden şüphelendi. Kan tahlili verdim. Çok şükür kan tahlili sonucum iyi geldi. Gittiğimizde bebeği de gördük çok iyiydi 🙏🏻 çok şükür. Ama eve geldikten sonra yemek yerken bir anda sol kasığıma doğru ani bir sancı girdi çığlık attım iki büklüm kıvrılıp kaldım. Bu durum normal mi? Sonra geçti gibi. Şimdi uzandım. Tekrar doktora gitmeli miyim?