Nermin06 Kızlar dünden beridir karnımda ağrı var sancı gibi gelip gidiyor idrar testi verdim eritrosit 30 geldi doktor böbrek taşı olabilir dedi ürolojiye gönderdi? Böyle bir sorun yaşayan varmı? 10 gün önce idrar tahlilinde 5 ti bu değer
bbsskk Nermin06 merhaba benimde değerim 16 cıkmıs e nabızdan kontrol ettim. daha sonuc için doktora gitmedim siz ne yaptınız nasıl ilerledi süreciniz
kedisis bbsskk Merhaba benim de 18 çıktı. Ne dedi doktorunuz epey zaman geçmiş bir sıkıntı yaşadınız mı