Flowermom0 38 haftalık olucaz yarın. Ne gelen var ne giden. Sancı bile yok ya. İkinci doğumum olucak. Bn artık doğurmak istiyorum. Halim kalmadı yoruldum. Napıvam kızlar akıl verin. Gelsin artık bebişim. Vücudum bitti resmen nefes alamıyorum
seyma0661 Flowermom0 biz 37 olacağız ben çok yorulmadım da sıkıldım hele son zamanlar çok uzun geliyor. Bugün ilk defa kaburgama batmaya başladı 😂 bide bizimki ters pozisyonda döner mi dönmez mi belli değil o belirsizlik de insanı sıkıyor
Zlmm Flowermom0 39+2 olduk bende artık doğurmak istiyorum 🥲 34. Haftalara kadar sancım vardı erken doğum riskim vardı plesenta aşağıdaydı 35 ten sonra Allah tarafından herşey düzeldi plesenta yukarı çıktı ağrılarım enfeksiyonum bıçak gibi kesildi şimdi zerre sancım yok bir türlü gelmiyor kaç paket hurma bitirdim ananas ada çayı egzersiz falan ama nstde ufak sancılar dan başka bişey yok bekliyoruz öyle 🫠
Seherkarakoc Flowermom0 40+2 olarak bende hala bekliyorum 🥺 gelmezse Perşembe günü suni sancı verilicek
Flowermom0 seyma0661 döner ya korkma. Bnm oğlan hep baş aşağıydı. Doğum başladı sancı çekerken birden döndü baş yukarı 😅😅
Kubra3454 deletedmom43191 ay ben forumda senin doğurmanı bekliyorum cidden aşkım artık doğur ajjdısısosos
Tugceaker deletedmom43191 deniz hanım ben doğum yaptım 🥰🥰🥰 38+4 de 3 gün oldu bugün 🥰🥰 3 saat sonunda aldım oğlumu kucağıma 🥰🥰
Tugceaker deletedmom43191 nişan be su gelmeden doğum başlarım diye post açmıştım 🥰 benm o çektiğim kasılmalı sancılar 1 hafta çektim nişanım gelmiş şeffaf anlayamamışım suyumda 7 cm açılma olunca gelmiş perşembe günü saat 11 de öğlen suyum geldi hemen sancılarım başladı saat 1 de sıklaştı diye hastaneye gittim 1 buçukta doğum yaptım tam açıklıkla gitmişim ve bebeğim doğmak üzereymiş 4200 grm doğdu 🥰🥰🥰
deletedmom43191 Seherkarakoc tam ramazandan 1 gün önce olması ne güzel ya benimde perşembe kontrolüm var bende doktora dicem ramazandan önce doğuma alinayim diye cuma 40 hafta oluyorum bende
Flowermom0 Seherkarakoc bnde bundan korkuyorum işte. Başlasın kendi kendine doğum. Hi. Bişey yokken suni sancı almak istemiyorum
Seherkarakoc deletedmom43191 tam 41 olucam o gün mecbur gelmezse suni sanciyla o gün alicaklar bebisi 🥺 yine gelmezse sezeryana alicaklar haftasını çoktan doldurdu çünkü
gmzz- Flowermom0 bol bol hurma ye canım ananasta açılma yapıyor ama yan etkisini bilmiyorum. Meryem ana otunuda kullanan etrafımda çok insan var
Seymstc Flowermom0 37. Haftadan sonra ananası ebem bana günde iki dilim yememi söyledi, hurmada 35. Haftadan sonra her gün
AysenTpbs Flowermom0 25.02.2025 mükemmel bir tarih hep beraber ıkınalım çıksınlar 😂 39+3 ten selamlaaar 🙈