Merhaba anne adayları, 10+0 haftalık hamileyim. Karnımın sol alt kısmına 1 dakikada 1 bıçak saplanır gibi bir his giriyor. Kramp tarzı bir his. İlk haftalarda da olmuştu 1 paket progestan kullandım. Doktora gittiğimizde çok çok minik bir kanama alanı görünmüştü. Doktor paket bittikten sonra bırak daha kullanma dedi. Bıraktım 3 gündür ağrım tekrar nüks etti. Doktora sordum 1 paket daha kullan kontrol gününde de detaylı bakarız dedi. Bu durumu yaşayanlarınız var mı acaba ?