Yaaa benimde bu ay reglim gecikti. Gecikmenin 8. Günü kan verdim beta 1.74 çıktı. Ara ara karnım kasıklarım ağrıyor gelen giden bir şey yok bugün gecikmenin 22. Günü. Test yapmayada cesaret esemiyorum 2 başarısız tüp bebek denemem var 1-2 güne gelmezse doktora gideceğim bakalım. 🤷♀️☺️🌸