kerem12345 Hanimlar 6 gun once sezeryan ile dogum yaptim 2 3 gundur sol tarafimda agri var doktora da gitmeyi pek istemiyorum sebibini bilen var mi yada basina gelen var mi acaba
AnayimBenAna_ kerem12345 doktora niye gitmeyi istemiyorsunuz eve ne yapabileceksiniz ya bir sıkıntı varsa dikişlerinizde mesela..
deletedmom43191 kerem12345 yani muayene olmadan bilinmez ki doktora niye gitmek istemiyorsunuz doktor zaten kontrole çağırmadı mi kontrole gittiginizde sorarsınız