Merhaba regle 7 gün kala testlere başladım yine. Softec test sormuştum size 2 tane ondan yaptım farklı günlerde 1 tane de freely bunların üçü de silik çizgi verdi aşırı silik ama anında çıktı. Bugün 4 gün kaldı sabah Predictor yaptım negatif :( hangisine inanacağım kan verip bekleyişten sonra düşük görünce de üzülmek istemiyorum dört gün önce negatif olup sonradan pozitife dönen oldu mu aranızda predictorde