Kızlar komik gelebilir size ama gerçekten içime kuşku düştü. İnterntetren baktım çok meşhur bir yer dört beş yıl önce yanlış emriyo transferi yapmış mesela. Ben acıbadem de tüp bebek tedavisi görüyorum bugün yumurta toplama yapıldı. Allah korusun emriyo karisma riski falan olabilir mi sizce ya