Sjsjgshsjsjsj Kaçıncı haftada hissettiniz anneler. Nasıldı acaba, bana soruyorlar hissediyor musun diye ama yok anlamıyorum daha birşey 🤗
Ozge16_ Sjsjgshsjsjsj bende 25 haftalıkken falan net hissetmeye başlamıştım öncesinde hiç bi kıpırtı hissetmemiştim 😄😄
Sjsjgshsjsjsj Ozge16_ Tetanoz oldunuz mu 🙈 bana bebeği hissedince yapalım dediler. 18 haftaya girdik herkes soruyor artk hissediyor musun diye yok diyince nasıl yani diyorlar. Bende takmaya başladım bu sıralar 🤦🏻♀️
Gulsahs haftaya girmeye yakın hissetmiştim yumruk gibi hissettim ilerleyen zamanlarda daha da derin oluyor zaten☺️
Sjsjgshsjsjsj Gulsahs Maşallah herkesinki farklı demekki yada ben anlamıyorum bilmiyorum sadece yatıp kalkarken ağırlıgını hissediyorm başka birşey yok
Ozge16_ Sjsjgshsjsjsj hiç takma bende takıyordum bi sorun var bende diye dişünüyodum ama yok yani zamanı gelince hissettiriyor minnoşlar kendilerini ☺️ tetanoz 2 doz oldum ama sağlık ocağındaki hemşire haber verdi gel diye gittim oldum