Selam kizlar
13 subat yumurtlama gunumdu o gunden beri akintim hic kesilmedi asiri yogun degildi fakat ic camasirimda akinti izi vardi bazen yogunlasti ama genelde azdi fakat hep islaklik vardi bu durum normal midir acaba gebelik olabilir ya da kist vs tecrube edeniniz var mi bat 27 subat bu arada