Anneonlime616 valla canım ben her günün değerlendiriyorum adetten sonra ilk olgumda da öyle yaptım ilk aydan hamile kaldım bu ikinci olacak bu ay başladım denemeye son adetim 10 Mart mesela 16 sında bitti duş aldığım gün başladım hahahah😂😂😂tekrar 10 u kadar devam 🤣🤣🤣ama çocuk istediğim için bu şekilde normalde böyle değil tabi ki bakalım bundada ilk aydan tutacak mı . Ben anlamıyorum yani yumurtlama günlerinden falan hiç takipte etmiyorum